090117 Kväll ...

Sådärja, nu är det fredag igen, skönt att få slappa lite. Vad ska jag skriva då? Ja, börjar med filmer vi sett, nu kommer jag ju inte ihåg alla, men vi såg iaf 24:redemption, en 2 timmars film som är kick-off till sjunde säsongen 24, den var helt klart bra, med var ju såklart Jack, men även Robert Carlyle. RC som förövrigt kommer att vara en av huvudpersonerna i den nya Stargate serien Universe som börjar nu till hösten. Stargate Atlantis sände sin sista del i fredags i usa =/ Väldigt tråkigt måste jag säga! Var en bra serie, men hoppas den nya blir bra den med. Vi har även sett alla Sagan om ringen igen, dom är ju sevärda helt klart, fast jag är inte ett så fanatiskt fan som vissa är. Vi har även sett nya Arn, Bond, The day the earth stood still, Mirrors och Mr Woodcock mm. Men jag orkar inte skriva om alla.

Wii har vi spelat, Nina fick ju ett till jul, vi packade upp det direkt, pappa var lite skeptisk, men efter att han fick pröva på golf och bowling så var han såld, han VILL ha ett eget!

Jag bytte några PS2 spel till nyaste Zelda, det sitter Nina och spelar just nu, jag gillar det! Sen fick hon Mario Cart också, med ratt å allt!

Mer då, ja, vi ska ju till kiruna den 9-18 April, det kommer närmare och närmare, ska bli kul att åka upp dit igen faktiskt. Nina har aldrig vart längre norrut än till sundsvall, och Emmi har inte ens flygit förut. Vad som händer där uppe, ja det får ni veta någon annan gång! (Man måste ju locka lite så att folk kommer tillbaka)

Idag startade jag Nissan, den är ju avställd, men tänkte att jag skulle starta upp den iaf, så motorn fick snurra lite, startade direkt och gick hur fint som helst fast den stått länge, och det är kallt ute.

Jag har fortfarande inte fått tummen ur och fotat BMWn, eller mig själv, eller nått annat, men jag SKA göra det, snart, så småningom. Men ni får lite random bilder från julledigheten, det är från kryssningen, nyårsafton och en liten fest vi hade.



På bilderna finns Peter, Nina, Emmi och Laura.

Kommentarer
Postat av: melvin

Vacker... "dans"?

2009-01-20 @ 10:50:09
URL: http://www.kiruna.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0