080926 - Freeeedag!

Nu är det helt, den kommer att bli ganska livad, men inte på det vanliga sättet, imorgon ska vi ha BARNKALAS, första gången jag är med att ordna ett sånt tror jag, NÅGONSIN :O

Emmi fyller 3år på måndag, men vi har kalaset imorgon. Men det går nog bra ska ni se.

Annars då? Ja, jag har jobbat som vanligt, det enda är väl att ja börjat spela Crysis Warhead. Annars är allt som vanligt.

Bilen tvättades idag, nu är den rin och fin, står här uteoch blänker, måste bara tvätta insidan åxå, men får se när jag hinner med det.

Ikväll ska vi nog till mina föräldrar och käka pizza, blir gott!

Nu är det bara en vecka kvar ungefär tills dess att vi ska bo en natt i stockholm! Och se på hockeyn, ska bli SÅ najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0