081030 - Sweet home Al ... Trosa

Idag åker jag hem till Trosa och mina tjejer! Ska bli mysigt! Har saknat dem, men har ju inte varit bort SÅ länge, så jag har överlevt iaf!

Igår släpptes jag av vid hotellet, skulle vara ensam på kvällen så jag gick in å slappade lite, letade reastaurang med Google Earth, fungerade rätt fint, men jag bestämde mig för att bara gå till centrum, knallade runt där ett tag och sen åt jag en Subway, tog en Steak & Cheese med majonäs, jalapeno, tomat och röd lök, sen var det ju såklart kötet och osten som är standard i den, tog det på italienskt bröd!

Ikväll åker jag till flygplatsen ungefär 17.00, ska se om det finns ngra affärer där, man kanske hittar nått spännande.

Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0