081028 - Suomiland

Ja, jo nu är jag då i Helsingfors, ska vara här tisdag till torsdag och jobba. Ligger på hotellet nu, sett nyaste delen Heroes, ligger å gäspar mest, men ... jag vill inte sova än :P

När jag kom ut genom tullen så såg jag att just efter mig så kommer hela HV71, nu är väl inte det så speciellt, men jag såg iaf Beech, en "gammal" pittsburgh Penguins spelare.

I morgon blir jag hämtad kl 7.30, jobbigt, det är ju en timmes tidsskillnad här så det är egentligen 6.30 för mig. nåja, det fungerar säkert!

Idag kom mina datorprylar till posten, fick 2 sms om det på vägen till flygplatsen. Lådan blev en Lian-Li V350 iställe för den jag valde först, en mindre, mer stilren låda som är riktigt najs byggd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0