081010 - fredag .. IGEN!

Ja, det verkar som om jag mest skriver på fredagar, kanske för att jag känner att jag har tid då, eller något sånt.

Var på hockey på lördagen förra helgen, gick bra, "vi" vann på övertid!

Veckan har annars varit rätt vanlig, vi hann dock planera in en resa med jobbet till Schweiz, åker den 10e och kommer tillbaka 13e November.

[datornörderi]Håller på att bygga en ny server, den kommer innehålla en Opteron 165a, 2gd OCZ gold premium, 40gb SATA disk, en Fraktal Design Define låda och Ett Corsair VX 450W nätagg.[/datornörderi]

hmm .. vet inte om jag skrivit det tidigare, men iaf, så har vi bokat resa upp till Kiruna, det blir den 9e till 18e april.

Nu är det dax för chips och dipp, Stargate Atlantis och mys!

Förresten, jag har många fler läsare än jag trodde, så, ni som läser kan ju alltid ge er till känna med en kommentar eller så =)

Ha en bra kväll och helg!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag läser jag läser.. hiihihihihi :D:D fast det visste du ju redan :( pusss älskar dig

2008-10-10 @ 21:38:49
URL: http://knasemmi.blogg.se/
Postat av: Mysan

Jag läser då o då. Du uppdaterar inte så ofta...inte ja heller...men du sitter ju vid en fucking data vaaarje dag! kom igen nu! Åsså tycker ja att du ska ta me Ninni på en konsert 7/11 :) fan att jag inte kan åka...du får biljetterna billigare!!! åååh..

2008-10-11 @ 10:17:59
URL: http://www.systerstrul.blogspot.com/
Postat av: Nina

ja kom in är av någon anledning :P

2008-10-14 @ 19:08:13
URL: http://ninisen1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0