081126 - For the little things ...

Såå, nu skriver jag äntligen igen, jag har varit väldigt seg, men har varit sjuk och haft så mycket att göra typ, så jag har itne haft ro att skriva. Nu är det inte så att jag springer runt och är sönderstressad eller så, men när jag gör mycket på jobbet å så, ja då sitter jag helst inte framför datorn när jag kommer hem.

Såå, vad har hänt dessa veckor? Det sista jag skrev var då jag vari Schweiz, helgen efter det kommer jag inte ihåg. Veckan efter det så hade jag Liam från kontoret på Irland på utb, satte igång han så att han kan jobba med den Irländska katalogen.

På helgen där efter så åkte jag och Nina upp till Jennie och Patrik i Sundsvall, Jennie fyllde år! Vi festade lite, umgicks å chillade typ. Vädret var dåligt båda på vägen upp och på vägen hem, speciellt när vi skulle hem, många 08:or som inte förstår sig på snö utan som helt enkelt "felparkerade" på sidan av vägen.

Denna vecka har Julia från Tyskland varit här, för att slutföra den andra versionen av den tyska katalogen.

Snön har kommit, iofs så kommer den antagligen försvinna om någon dag, men kul så länge det varade iaf. Kul att sladda runt ute iaf!

Vi har ett annat modem nu, så vi får se om man kommer åt min server utifrån, gick inte med det förra vi hade, skumt men ... ja, så kan det vara ibland.

Måste hitta en bild till detta inlägg, bild måste man alltid ha ... *letar* ... hittar ingen vettigt, men ni får nöja er med denna, detta för att vi har börjat se på X-Files, serien, har sett ungefär halva första säsongen!

Så håll till godo nu och ha det bra tills nästa gång!

kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe joo ganska tidigt med granen men snön kom ju :) Men nu är den borta.. Kanske ska ta ner den och sen upp igen :) Haha nää nu får den nog vara uppe.. Ja, när får vi träffas igen då? Vi får ta en middag tillsammans tycker jag..



Kramis

2008-11-27 @ 20:30:23
URL: http://www.sg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0