Skööönt!

image9Blev klar med en grejj på jobbet idag, det har varit ett ... h-vete rent ut sagt, jobbigt när datorer itne gör som man vill, och man får vänta i 4 timmar vid varje försök för att se om resultatet blev som man ville. Men men, nu är det klar! Bara massa annat nu som fått vänta pga detta. nåja :P

Kom hem, fick äta Ninas köttfärssås *mums* Såååå god!

Sen har vi tagit det lugnt och sett på "Torsk på tallin" och "The fast and the furious" Gillar den filmen! Kanske för att Letty kör en likadan bil som mig, fast iofs, jag gillade filmen innan jag köpte den.

Hittar ingen bild på den bilden, så jag lägger ut en på Brians istället!

I morgon jobbar jag i Trosa, ska bli skönt, och kan jag sluta tidigare så drar vi till Nyk och fixar pass till Nina så vi kan resa i sommar.

Kram och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0