Lugna fredan

Fredag nu, sköööönt. Det blir nog en lugn helt, Emmi är hemma denna helg, så vi ska väl försöka gå ut, om det blir lite bättre väder, annars vet jag inte.

Sitter hos föräldrarna nu, vi har käkat här, nu ska vi spela nått tror jag.

På jobbet gick det bra idag, blev klar med italienska och engelska katalogen, eller ja, dom har gått ut för "final approval" så man får väl se vad dom säger. Men jag måste nog jobba lite på franska i helgen, får se hur det blir med det dock.

Pittsburgh förlorade inatt, ite bra, men dom leder ju med 3-1 i matcher iaf, och BÖR ta det på söndag, en match som jag förövrigt antagligen kan se, den går 21.00 svensk tid!

Dagens Gary:

"Police label anyone attacking Gary Roberts as a 45-11 ... a suicide"

Ni som läser min blogg, skriv gärna en kommentar eller så ibland, kul att veta vad folk tycker och så!

Ha det bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0