Kändis-skvaller? Är det min melodi? Njae ...

Sitter på jobbet än, konstig va? Eftersom jag har ett "vanligt" heltidsjobb! HAr börja rinna från näsan, inte alls kul, hoppas det itne blir värre, kittlar gör det än åxå så jag nyser som en tok här.

En liten "hänt i veckan" nyhet från min chef:

Hans föräldrar har ett hus utanför Trosa där jag bor, dom skall sälja det, helgen som var så hade dom en ganska känd spekulant, Prinsessan Viktoria och Daniel var där och tittade, 2 dagar till och med. Dom hade livvakter och allt med sig. Dom satt med chefens föräldrar i några timmar och drack cider mm. enligt rapporter så var dom väldigt trevliga.

Tyvärr tyckte dom att det var för nära till grannarna, dom ville ha mer "privacy" så det blev inget köp, men vem vet, kanske hittar dom något annat i området?

Ni hörde det här först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0