Kaffe och snus.

Sådärja, nu har jag fått mitt morgonkaffe och morgonsnus! Vi låg i sängen till nästan ett idag, skönt att få sova ut lite.

Igår hade vi lite folk här, satt å drack lite och pratade, lite nytt folk kom som jag aldrig träffat, men dom var trevliga så det var helt OK.

Vi såg på Pitch Black före folket kom, bra film! Hade ju sett den förut, men Nina hade inte sett den. Första gången Nina var hos mig så såg vi "Chronicles of Riddick", det är fortsättningen på Pitch.

Filmen handlar om en transport som crachar på en planet som har 3 solar, de överlevande försöker ta sig därifrån, men det är inte så enkelt... se den om du inte redan gjort det!

Idag lyser solen ute, så vi skall nog gå ut, Nina ville låna mina inlines, så hon får väl åka på dem, så kan jag cykla eller nått! Ikväll vet jag itne vad som händer än, men det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0