How to rob a bank

image11Såg den på tåget med Mange igår, väldigt bra film, lite annorlunda, tyvärr så hann vi inte se hela, missade SISTA 5min för att vi kom fram, det är ju itne så att man vill åka ner till Nyk bara för att hinna se klart den. Men vi får se resten sen.
Men som sagt, en bra film, och en av mina favoriter är med, Gavin Rossdale, ni vet, han som sjöng i Bush och Institute, gjorde introlåten till tv-serien DRIVE och en av låtarna till filmen xXx. Han spelade även Belsebub i Constantine.

Men mitt råd, SE DEN!

På fredag, ja, vad ska man göra då, hade varit trevligt att gå och se nya Indy-filmen, men vi får nog vänta med det tills Nina hunnit se dom andra först, men jag ska låna dem på DVD av en kompis, men det hinner vi nog inte med före helgen, så vi får göra något annat, får se vad det blir!

Idag började jag jobba tidigare, tog 7.08-tåget istället för 7.47, liiite jobbigt var det, men jag överlever nog, jag är ju norrlänning, vi knäcks inte så lätt ;-)

I KVÄLL!! Manchester United - Chelsea i CHampions League final, spännande, man är ju rätt nervös nu, men jag HOPPAS verkligen att vi tar det. Matchen går ju i Moskva så Chelski har ju i stort sett hemmaplan, men jag tror att vi kan vinna ändå! WE ARE MANCHESTER UNITED !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0