Film, söndag och Gary ...

På lördagen spg vi 10 000 B.C, en film som fått mycket dålig kritik, men som jag ville se ändå, jag vill dömma en film själv, inte att andra skall göra det, vilket var tur, jag gillade filmen, jag gillar filmer som skildrar sånt som händer för länge seda, även om det är fiktiva saker, som tex Troy och 300. Gillar även sådana som är "sanna" händelser, som "kingdom of heaven" och "Gladiator". Ja dom är ju inte dokumentärer direkt, men dom skildrar ju ändå händelser som har hänt, i stora drag då, men sen att karaktärer och mycket av det som sker itne är sant, så känns dom ändå, som sanna. Så är det lite med 10.000 BC åxå. Man har ju själv ingen aning om hur det var att leva på den tiden, och detta är nog egentligen inte så likt hur det var då, men ändå, intressant!

Igår så såg vi 4 delar 24! Kul, det gick lite segt ett tag vad gäller 24, men nu är vi igång igen.

Dagens Gary Roberts:

"When Gary Roberts does a push-up, he isn't lifting himself up ... he is pushing the Earth down"

Pittsburgh Penguins förlorade tyvärr på lördagmorgonen mot Red Wings, 4-0, nu kom 2 av målen väldigt sent, när det kändes över rdan, så förlösten var inte SÅ stor som målen visar, men får hoppas på en uppryckning nu till i kväll/natt. Hoppas Malkins kedja kommer igång lite, Crosby mot Zetterberg-kedjorna tar ut varandra rätt bra, och Detroits andra kedja gjorde 3 mål, medans Pittsburgh Penguins andra inte gjorde något, krävs uppryckning där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0