Nu är det helg!

Sitter på jobbet i Trosa idag, som dom flesta fredagar faktiskt. Ska nog ta å gå hem snart!

Vi har börja titta på Entourage, vet itne riktigt vad Nina tycker än, jag tycker det är en grym serie, tror hon åxå kommer tycka det efter några delar!

Annars då? Jo, imorgon ska jag hämta mina nya glasögon och linser, sen kanske på en bilfärd.

På söndagen ska vi åka till .. nått ställe där Emmi får leka iaf, Jossan kommer ner och ville att vi skulle åka dit så vi tar hela packet och åker dit, det är i Norrköping.

Annars har veckan varit bra, jag har varit väldigt dålig på att skriva blogg, förlåt ;-) Men så kan det vara ibland. Vaknade med ont i halsen, inte så konstigt kanske då jag bor med två tjejer som varit sjuka hela veckan, men hoppas jag kan stoppa det innan det bryter ut helt.

JA, jag SKA göra en ny banner, snart, bara jag får tid!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0