Måndag morgon.

Vaknde 7.00, Mange hade skickat ett sms och sa att han hade bil, så jag tänkte att jag kunde ligga kvar lite, jo, jag låg kvar och somnade och vaknade 7.35, brukar gå ut SENAST 7.30 annars för att hinna till tåget som går 7.48, så det blev lite stress.

Men om vi backar lite, har ju itne skrivit på några dagar, varit alldelens för fint väder för att sitta inne å knappa på datorn tyckte jag.

Torsdagen efter jobbet, då tog jag å körde upp till Salem, Nina var hos sin syster där, så jag skulle dit och äta med dem, var trevligt! Sen så lämnade vi Emmi hos sin farmor och farfar. Så på fredagen fick vi sova länge, tog det lugnt hela dagen och sen festade vi, vi avslutade hemma hoss Anna, klom väl hem runt 4 ungefär!

Lördagen var rätt lugn tror jag, beställde nya glasögon och sen på kvällen så käkade vi hoss mina föräldrar.

Söndagen, först en storstädning av lghn, sen körde vi mormor till min moster i Upplands Väsby. När vi var hemma igen så kom Emmi, då åkte vi till mina föräldrar igen å avslutade tvätten som vi kört i deras maskin.

Och nu är vi tillbaka på måndagen, sitter nu på jobbet, hann med tåget och så.

Annars så har vi förresten bestämt att ta en 2a, så ja ska ringa dit nu å säga att vi vill ha den! Och så har vi sett dom 3 första Indiana Jones filmerna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0