Fullt på tåget =/

Ja, jag har ju varit förkyld i några dagar nu, men det börjr släppa känns det som.

Idag när vi skulle åka till jobbet så var tåget helt fullt, ingen som klev på i vhd fick sitta ner typ, dom har ställt in tåget som går 7.08 så alla dom passagerarna tog "mitt" tåg 7.48, så det var fullt redan när det kom till vhd. STAKRT jobbat SJ. Kul det känns att betala typ 2500kr för att STÅ i 45 min upp till sthlm, dom kan väl iaf koppla på en vagn till eller nått, een sån för obokade resenärer.

Blir en kort vecka på jobbet iaf, är ledig torsdag och fredag! Känns skönt. Hoppas vi får något så när bra väder åxå bara.

Ingen mer bild att lägga upp nu, hmm, har bara sett på Entourage denna helgen och en sådan har jag ju redan lagt upp. Kanske skulle lägga upp en från EM, men det orkar jag itne, det är nätet redan fullt av så det får va.

Kommentarer
Postat av: Mange

Blogga mer Peter.

2008-06-23 @ 13:48:07
URL: http://www.kottguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0