9 tidiga mornar kvar!

Ja, ska bara jobba denna vecka och nästa, sen har jag 4 veckors semester! Så skönt ska det bli, och när jag är tillbaka på jobbet så har jag varit en vecka på Mallorca och flyttat till en ny lgh, och så har vi kanske varit i Karlstad åxå!

Helgen var skön, jag var ledig på torsdagen, var till Nyköping å Nina shoppa lite, sen lämnade vi av Emmi i skansundet.

Fredagen var det fest, var rätt trevligt =)

Lördagen var lugn, vi såg hela 2a säsongen Entourage.

Söndagen så hämtade vi Emmi, sen så såg vi på Det 5e elementet!

Har itne skrivit så mycket sport nu, inte så konstigt iofs eftersom mina lag, Pittsburgh Penguins och Manchester United, har säsongsuppehåll nu, det mesta handlar nu om vilka spelare man får behålla och inte. För Pittsburghs del så är snavket om Marian Hossa skriver på nytt kontrakt, jag vet itne om jag vill det, han är bra, men dom har MÅNGA unga spelare som dom bör behölla i första hand. Inte säkert dom har råd med det om dom skulle signa han igen.

I Manchester är snacket om Ronaldo skall säljas eller itne till REal, vi, allmänheten vet väl inte riktigt vad som är sant, men det SÄGS att Ronaldo är överens med Real om kontrakt, å att Real nu försöker köpa han. Men man får väl se hur det blir.

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0