24, tåg och 4 dagar

Sitter på tåget nu, hade ju lönesamtal i måndags och fick bland annat et 3G modem så att jag kan jobba på tåget ibland, måste ju såklart inte ALLTID jobba, så nu passade jag på att skriva blogg istället!

Hann inte skriva igår men det bästa från igår? Ja, Pittsburgh Penguins VANN! 4-3 borta mot Detroit efter 2½ förlängningsperiod, machen pågick i 4½ timme, måste kännas skönt för spelarna, dom kviterade först med 34 sek kav av matchen, sen avgjorde dom då på övertid!

Vi fick erbjudande om en ny lgh igår, en 2a på Trosalund, vi lär nog ta den, jag har itne sett den, men Nina har, och hon tyckte den var fin å så.

I måndags såg vi klart 4e säsongen 24, så nu har vi börjat på 5e, lika bra som vanligt, om inte bättre, udrar om inte den 5e säsongen är den bästa!

Dagens Gary Roberts:

"Gary Roberts does wear a watch, but it has no numbers. It just reads "Time to Kick Ass"!"

Nu är det bara idag och imorgon kvar att jobba, sen är jag ledig på fredag, det kommer bli skönt! Så fyller jag ju år då åxå, int får att vi ska göra nått speciellt men, de e ju alltid trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0