Good by Mr. Hossa

Sorry, är väldigt seg att skriva nu, men jag jobbar mest på, och går och väntar på semestern! Imorgon är sista dagen på jobbet, och då jobbar jag från Trosa, så jag kommer inte pendla på mer än en månad typ!

Igår fick jag Stargate Continuum! Ska se den så fort jag får hem texten åxå!

Annars då, jo min bil är klar, hade lite problem med ett kylningsrör till turbon, men det är fixat nu, skönt, saknar den.

Dom två första veckorna som jag är ledig så kommer vi nog mest bara att ta det lugnt, men man vet ju aldrig, skulle vilja åka till Kd, men får se hur det blir med det, vill ju spara pengar till utlandsresan åxå!

Spännande tider i NHL nu, Free agent-perioden har börjat, än så länge har det varit mest besvikelse pga att Hossa drog, men samtidigt så finns det några andra intressanta spelare som man kan ersätta honom med, Näslund och Betuzzi tex, eller kanske Demitra, ja man får se!

Ronaldo har inte bestämt om han vill spela kvar i Manchester United än, hoppas han gör det dock, men man börjar ju tappa hoppet nu.

Dax att jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0