*puh* Semester, flytt och .... semester

Hemma igen från Mallorca, har inte haft tid att skriva så mycket eftersom jag varit borta en vecka, och nu packar vi för flytten, på tisdag får vi nog börja flytta in =)

Semester var iaf gryyyymt härlig, vi slappade vid poolen, åt gott och badade i havet, solen sken heeela tiden, ja, inte på natten så klart, men annars, förutom ca. 3 min en dag då det regnade!

Fotade 800mb bilder, får se om jag eller Nina lägger upp några, men här är en och det finns några i Ninas blogg!

Annars, ja, inte så mycket annat än packande mm. Sista veckan för mig innan jag börjar jobba igen, det känns ok, så klart skönt att vara ledig, men man måste ju jobba för att kunna göra roliga saker som resan vi gjorde tex. å det är ju inte så att jag direkt lider på jobbet :P

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Länkade till din blogg från min. vill du göra desamma? :P

2008-07-28 @ 19:49:56
URL: http://systerstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0