081211 - Helg snart ...

... eller iaf imorgon!

Får se vad som händer då, Emmi ska vara med farmor och farfar i helg, så vi ska väl kanske festa eller så, det är itne bestämt än, men har pratat om det iaf, så vi får se =)

Igår fick jag höra något som verkligen chockade mig, jag fick veta en mörk hemlighet om Nina, jag kunde knappt tro det när jag hörde det, och nu ska jag avslöja det för er alla, för hela världen, Nina har INTE, jag repeterar, INTE sett Blade :O *chockad* Så ikväll kommer vi att se på den, förutsatt att jag inte somnar eller så, är ganska så trött idag.

Annars då, jo vi har julpyntat hemma, var på IKEA och lite andra ställe förra helgen och shoppa jul-stuff, det blev jättefint hemma, ska försöka ta bilder på det snart.

Jo så köpte jag två hyllor för mina DVD-filmer, så nu har jag ÄNTLIGEN fått upp dem på väggen.

Har ju lovat en bild på nya bilen, det kommer, snart, nån gång, hoppas jag, den är itne SÅ mycket att se iofs, men ändå!

Ha det bra alla!!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Du är kass på att uppdatera din blogg!

2009-01-04 @ 21:29:56
URL: http://madeleiine.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Hahahaha håller fullständigt med Madeleine, ryck upp dig och börja skriv människa!!.. =D



miss you by the way!

Puss o kram

2009-01-16 @ 11:27:43
URL: http://komochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0